اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «مواجهه» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

معاون وزیر کار در امور کارآفرینی بیان کرد:

ضرورت برندسازی برای رسیدن به بازارهای جهانی

عیسی منصوری، معاون وزیر کار در امور کارآفرینی و اشتغال در حاشیه اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایرانی، گفت: وقتی از صنعت صحبت می کنیم تنها منظور صنعت نیست و باید به خدمات آن هم توجه کرد.


منصوری در خصوص اینکه تنها نیم درصد بنگاه‌های ایران بزرگ و متوسط هستند، افزود: شرکت‌های بزرگ وظیفه اتصال کشور با بازارهای بین المللی را برعهده دارند اما در کشور ما این نقش رنگ باخته است و شرکت‌های توسعه‌ای باید این نقش را احیا کنند.وی با تاکید بر اینکه ۹۶ درصد شرکت‌های ایرانی خرد هستند، تصریح کرد: ۲.۵ درصد شرکت‌های ایرانی کوچک هستند و در حال حاضر روند اتصال آنها به بازار‌های بین المللی با چالش مواجه شده است. برای رفع مشکلات و دستیابی به بازار های بین المللی باید زنجیره برند در کشور ایجاد شود. متأسفانه مطالعات ما نشان می‌دهد که بنگاه‌های کوچک ایران متصل به هیچ کجا نیستند.وی تصریح کرد: دولت باید از نقش منفعل خارج شود و ارتباط بین شرکت‌ها را ایجاد کند و این نقش توسعه‌ای برعهده دولت است. با استفاه از ظرفیت های مناطق آزاد می‌توان ذیل همان حکمرانی با حضور بخش خصوصی و با در اختیار قراردادن زمین و... شرکت‌ها را به سمت حضور در بازارهای جهانی سوق داد.

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
بالای صفحه