اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «مواجهه» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

نگاه روز

  • به عشق در کنار شما بودن

*حسن نجف وند-مدیر مسئول

سال 98 سالی پر ماجرا ، پر از فراز و نشیب و سرشار از تب و تاب هایی که تب آن برای سیاستمداران و مسئولان و تاب آن برای مردم و رسانه ها .

سالی که خاطرات تلخ آن ورقهایی از تاریخ ایران را برای همیشه به خود اختصاص داد ، سیل وایرانگر فروردین در شمال و جنوب و غرب و خسارتهای ناشی از آن؛ پر پر شدن توافقات برجام و تشدید تحریم های ظالمانه و پیامدهای اقتصادی آن ، تکراردستگیری  و دادگاهای مفسدان اقتصادی ، افزایش قیمت بنزین با حواشی خاص ، ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و از دست دادن جمعی از هموطنان کرمانی در تشیع جنازه ایشان ، سقوط هواپیمایی اوکراینی و در نهایت شیوع بیماری کرونا که کافی بود پازل تلخی های سال 98 را تکمیل و سنگین کند .

هر کدام از این چالش ها و پیامد های ناشی از آنها برای خستگی و ناامیدی یک ملت کافی بود .

در کنار این تلخی ها گرانی کاغذ و لوازم چاپ ، افزایش هزینه حمل ونقل و اجاره محل و نبود منابع درآمدی و مشکلات خاص رسانه ما را کلافه تر میکرد بطوریکه خیلی از روزهای سال 98 را به سختی پشت سر گذاشتیم  واین نابسامانی ها ناخودآگاه ذهن ما را به سمت عدم انتشار و تعطیلی و پاک کردن صورت مسئله سوق میداد .

اما تنها نکته قوت و امید ما بودن شما خوبان در کنارمان بود و این عشق به شما مردم؛ بویژه همکاران دفتر مرکزی و زحمتهای بی دریغ سرپرستان و نمایندگان روزنامه در سراسر کشور ما را بر آن داشت تا بتوانیم در مسیر اهدافمان گام برداریم حال که در روزهای پایانی سال هستیم و ویروس کرونا سلامتی همه ما را تهدید می کند و به طور حتم و یقین سال  1399 به مراتب کار در رسانه برای فعالان این عرصه سخت تر از قبل خواهد بود.

بنابراین انتظار بر این است که شما سروران ضمن حفظ رعایت نکات بهداشتی و توجه به سلامتی خود و خانواده محترمتان نیز قدردانی از زحمات تک تک شما عزیزان سال پیش رو با تلاش و همکاری و دلسوزی بیشتر ما را در انجام رسالت رسانه ای یاری نمائید .

پیشاپیش سال جدید را به شما تبریک گفته و آرزوی صحت و سلامت و توفیق روز افزون را دارم .

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
بالای صفحه