اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «مواجهه» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

لاهوتی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

امروز وقت تسویه حساب سیاسی نیست

مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: برای حل مشکلات اقتصادی که امروز با آن دست به گربیان هستیم باید با دنیا تعامل داشته باشیم. امروز دیگر وقت تسویه حساب سیاسی نیست که بیاییم مطرح کنیم فلانی خطا کرد، همه باید کمک کنیم.

مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: کشور با پدیده جدید و با بیماری جدیدی به اسم «کرونا» رو‌به‌رو شده است که مدتی است همه بخش‌ها، نهادها و ارکان‌ها را درگیر خودش کرده است؛ معتقدم دولت و حاکمیت باید شرایطی را فراهم کنند که از این فضا عبور کنیم.
نماینده مردم لنگرود با تاکید بر این‌که درجه اول و بالاتر از هر چیزی سلامتی مردم مهم است، بیان کرد: اگر افراد یک جامعه سلامت نداشته باشند آن جامعه قطعا پویا نخواهد بود، جامعه‌ای می‌تواند به سمت سازندگی و توسعه گام بردارد که افرادش سلامت، دارای فکر و انگیزه باشند.
وی ادامه داد: بحث بعدی بررسی آسیب‌های اقتصادی است که بیماری کرونا به کشور وارد کرده است. حجم خسارت‌های مالی این بیماری به کشور بالاست؛ شما نگاه کنید کرونا به بخش‌های گردشگری ، تولید ، بازرگانی و حتی به منابع درآمدی دولت آسیب زده است.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز فروش نفت که با مشکل رو‌به‌رو است آن یک میلیون بشکه‌ای که هم گفته شد به فروش نمی‌رسد. از سوی دیگر چشم امید دولت به دریافت مالیات بود که به حق امروز با این شرایط نمی‌تواند دریافت کند و باید یک مساعدت‌هایی هم داشته باشد به مردمی که بیماری کرونا به درآمدشان آسیب زد.
وی افزود: سال سخت و پر فشاری را پشت سر گذاشتیم و به نظر من بهترین شرایطی که برای برون رفت از این قضیه می‌توان پیدا کرد این است که یک کلام واحد داشته باشیم و پرهیز کنیم از کلام‌های متفاوت و آن دسته از اظهارنظرهایی که در این شرایط فقط و فقط به اتحاد و وحدت ما ضربه می‌زند.
لاهوتی ادامه داد: امروز دیگر وقت تسویه حساب نیست که بیاییم مطرح کنیم فلانی خطا کرد و از این دست صحبت‌ها؛ شرایط امروز به گونه‌ای است که هرکسی رسالتش کمک است. به هرحال امروز ما دو حادثه بزرگ را در کشور تحمل می‌کنیم؛ تحریم‌ها و بیماری کرونا.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی درباره راه برون رفت از مشکلاتی بزرگ و کوچکی که کشور با آن‌ها درگیر است، گفت: راه برون رفت از مشکلات ایجاد تعامل با دنیا است.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتقادم بر این است در سال جدید باید یک راه و بابی برای ایجاد تعامل بیشتر با دنیا پیدا کنیم؛ چرا که مشکلات اقتصادی کشور باید حل شود. برای حل مشکلات باید یک راه و باب برای تعاملات سیاسی با دنیا پیدا کنیم در غیر اینصورت مشکلات اقتصادی ما باقی خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
بالای صفحه