اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «مواجهه» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

بسته کرونایی دولت شامل رسانه‌ها هم شود

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: نباید بگذاریم صدمه جدی به فعالان حوزه رسانه وارد شود، زیرا خبرنگاران و سایر متخصصین این حوزه قطعاً در شرایط کنونی دچار مشکل خواهند شد. همه مسئولان و وزارتخانه‌های مربوطه موظفند در این روز‌های کرونایی، رسانه‌ها را حمایت کنند. به اعتقاد من، حفاظت و حمایت از رسانه‌ها باید یکی از اولویت‌های دولت در شرایط حاضر باشد.

داود محمدی نماینده تهران در مجلس دهم  گفت: ما در حال حاضر در شرایط بسیار خاصی قرار داریم، شرایطی که از قبل قابل پیش‌بینی نبود و هم‌اکنون نیز آینده آن در ابهام است و این بحران مختص کشور ما نیست، بلکه این شرایط در همه جهان حاکم است.عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: این بیماری به‌سرعت شیوع می‌یابد و به همین سبب همه در تلاشیم زمینه‌های گسترش آن را محدود کنیم. به‌دنبال کاهش ارتباطات اجتماعی و اقتصادی که به‌منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس عملی شده مشکلات متعددی پدید آمده است. در ابتدای ورود این بیماری به کشور نیز، به‌علت عدم‌آمادگی کافی، شرایط از کنترل خارج شد و به عمق این مشکلات کمک کرد. در حال حاضر و با تلاش‌هایی که صورت گرفته است، شرایط کم و بیش تحت کنترل و اوضاع رو به بهبود است.

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
بالای صفحه